torstai 4. kesäkuuta 2015

NailDate 2015, osa 2

Nyt ois vuorossa postausta NailDatesta saaduista jutuista.



Sensationail-merkiltä saimme parit geelikynsilakat jokainen, minulle tulivat värit Clear sekä Wedding Pearl. Sensationail onkin mulle tuttu juttu, blogissa on näkynyt postauksia, joita voi selailla tämän linkin takaa. Mulla kynsilakkojen vaihtuvuus sormien kynsissä on suurta että niihin tulee harvemmin tehtyä geelilakkauksia, mutta varpaissa mulla on nykyään aina geelilakkaukset. Nää Sensationailit tuntuu sopivan aika monelle, sillä oon tehnyt muille geelilakkauksia eri merkein ja Sensationailit tuntuvat pysyvän kaikilla tasaisesti. 

Lisäksi saatiin tarroja ja water decalseja Fing'rs-merkiltä. Näitä oon nähnyt marketeissa, ainakin Minimanissa näitä oli, mutta ei oo tullut koskaan ostettua. Mielenkiintoista testata uusia merkkejä. 




Lisää koristuksia oli goodiebageihin sujauttanut Inkki Pinkki -verkkokauppa.





Ja kosmetiikkanäytteitä jakoi Kauneuskeskus LUX. Oon itse käyttänyt yhden purkin tuota Misshan BB-voidetta joskus ja tykkäsin kyllä. En vaan muista, oliko se vaaleinkin voide mulle aavistuksen liian tummaa, kun oon todella vaaleaihoinen.




KoneHELSINGILTÄ oli laitettu meille lakkoja. Luojan kiitos, matalakorkkisia versioita, koska mä en voi sietää niitä pitkäkorkkisia. Mua kiinnostaa erityisesti tuo valkoinen, koska mulla on yksi Flormarin valkoinen, joka on ollut hyvälaatuinen. Hyvät valkoiset on aina tarpeen! Nää KoneHELSINGIN lakat on siis käsittääkseni Suomen versio Flormareista. Nää on edullisia, taitavat olla 1,99 €/kpl ja monesti 3 kpl 5 eurolla tarjouksella Tokmanneilla ym. Näiden takia itse aina Tokmanneilla vierailenkin.




Kynsilakkoja saatiin lisääkin, Miss Lis Oy:ltä Orlyja sekä NailCityltä Zoyaa. Mulla on tulossa Zoyan uusia värejä pian esittelyyn myös. Orlyt ja Zoyat on mulle tuttuja merkkejä ja etenkin Zoyaa mun varastoihin on kertynyt paljon. Zoya on kestoluotettava merkki, jota saa ostettua monesta paikasta Suomesta.




Saatiin myös kynsilakkoja Pierre René -merkiltä. Tämä on ihan uus merkki itselleni, mutta ihastuin heti, kun tajusin, että noihan on shimmerisiä tekstuurilakkoja! Mies-raukka joutui uhraamaan yhden käten sormensa mulle näiden testailuihin, kun mulla ei ollut swatch-tikkuja, kun sain nää käsiini. Ihan sen verran se ei kuitenkaan suostunut uhrautumaan, että olisin saanut ottaa kuvatodistusaineistoa tästä tilanteesta, mutta alla ihan tikkuswatchit.


Pierre René - No 06, No 03, No 11, No 05, No 04


Näiden ylläolevien lisäksi tosiaan voitin Livboxin, jossa oli tälläkertaa koko kynnen kynsitarroja Naturelilta, Lumenelta heleyttävä BB-vartalovoide, Nivealta kookoshuulirasvaa, Dovelta suihkusaippuaa, Max Factorilta huulikynäväri ja teroitin sekä La Roche-Posaylta kasvoille Eau Thermale -lähdevesi. 

Oon tilannut joskus Livboxia, mutta en nyt ehkä vuoteen enää. Varmaan monet tietävät Livboxin idean, mutta tosiaan,  Livbox on kuukausittain tuleva kosmetiikkapaketti, jonka hinta on 16,90 €/kk ja sen sisältö on aina ylläri. Tuotteita on 4-6 jokaisessa boxissa ja ne menevät kuukausittaisin teemoin. Paketin arvo kyllä aina yon minun huomioni mukaan ylittänyt tuon 16,90 e, joten Livbox on kiva ylläri kosmetiikasta pitäville.




Livboxin lisäksi sain vielä koristeita palkinnoksi toiselle sijalle pääsystä lakkauskisassa. Pyöreitä glittereitä, jeei! Mun on pitänyt OPI:n I Snow You Love Me-lakan hypessä ostaa näitä pyörylöitä, mutta se on aina jäänyt.




Tein vielä parit vaihtokaupat kirpalla ja sain kotiinviemisiksi China Glazen Bump & Grindin ja Unrefinedin sekä Make Up Storen Moisturizer -aluslakan.




Make Up Storelta toi on mun eka lakka, joten innolla odotan millaiseksi se osoittautuu. Aluslakoista mulla ei oo muutenkaan mitään kestosuosikkia, joten hyvälle aluslakalle on aina tarvetta.



Huuh, tämmöinen saalis NailDatesta, tälle viikolle ois suunnitelmissa postausta yhdestä uudesta kynsilakkamerkistä, joka on saapunut vuosien tauon jälkeen takaisin Suomeen! Tietääkö joku, mistä merkistä on kyse? :)

6 kommenttia:

  1. Huh mikä kasa tuotteita! Mä veikkaan että sä postaat Sinful Colorsin lakoista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä vain, seuraavaksi nähdään Sinful Colorsia! ;3

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Näinpä, kun tietäisi mistä aloittaisi testaamaan 8)

      Poista
  3. Oho mikä pläjäys kaikkea! :D

    VastaaPoista

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)