keskiviikko 2. lokakuuta 2013

Pitkällisen pohdinnan jälkeisiä hankintoja

Mun yhden sormen kynsinauha tekee hidasta kuolemaa, joten en oo nyt pariin päivään uskaltanu kajota kynsiin. Niinpä nyt ois luvassa taas vähän uusia lakkoja. Mulla on taas tikut loppu, joten ei swatcheja tälläkertaa, pelkästään pullokuvia ja höpinää. :)

Adeninalta tilasin heiltä saamillani lahjakorteilta tämmöisiä juttuja:

Get Outta My Space & Sun-Kissed

China Glazen Summer Neonseista oon pohtinu pitkän aikaa tuota keltaista Sun-Kissediä ja nyt kun se oli sopivasti alessa (muistaakseni 6,99 €), niin pakkohan se oli saada kotiin. Samaten ChG:n Hologlam -kokoelmaa oon halunnu testata ja sieltäpä sitten päätinkin hankkia Get Outta My Spacen (9,99 €). Tääkin oli alessa ja Adeninassa vaihtuu niin usein nuo tuotteet, että nää molemmat yllämainitut on jo nyt näköjään loppuunmyytyjä. :o Kantsisi siis kyllä tehdä tilaukset mahdollisimman pian jos jotain himiöi, arvatkaapa harmittaako nyt, etten oo aiemmin hamstrannu noita Hologlameja eri värejä, nimittäin ne näyttää livenä paljon makeammilta kuin kuvissa. Möhmöh. Noita kuvan siirtokuvia sentään vielä saa! Ihania perhosia ja kiemuroita, arkit oli 1,49 €/kpl.  

Juurikaan en oo kyllä lakkoja nyt itse ostellut, mutta tein kuitenkin itselleni synttäritilauksen elokuun lopussa eBaysta (kiitos äiti!). Kaikki lakat oli semmoisia, joita oon sata kertaa meinannu ostaa ja aina ostanut jotain muuta tai jättänyt ostamatta, kun oon ajatellu, että pärjään ilmankin. Mulla oli huonoa onnea näiden lakkojen kanssa ja sain rikkinäisiä lakkoja postista, joten uusien saamista odotellessa päätin esitellä tilauksen vasta kun kaikki on kotona. Tämmöisiä kaunokaisia sitten ostin.

Señorita Rose-Alita, When Monkeys Fly, Pirouette My Whistle & Lights Of Emerald City

Señorita Rose-Alita on lakka, jota oon vähän miettinyt monelta kantilta, että tarvisinko, oisko käyttöä jne. Näyttää kyllä ainakin hurmaavalta, enkä tosiaankaan kadu ostopäätöstäni. :) Tuo shimmer tekee lakasta aivan erityisen ihanan.

When Monkeys Fly oli yksi pitkän ajan harkinta, tämä on OPI:n Oz -kokoelmaa. Pelkään vähän noita ns. tacoglittereitä (eli rullalle kääntyviä glittereitä), mutta katsotaan miten käy. Tämä raukka oli ekassa lähetyksessä täysin murskaantunut, mutta toinen versio pääsi kotiin ehjänä.

Pirouette My Whistle on näistä se kaikista eniten päänvaivaa aihettava lakka. Pullossa se ei näytä juurikaan miltään, kynnelläkään se ei oo kaikista kirkkain tähti, vaan sen idea on juurikin siinä, että se on niin hemppis glitter! Valkohelmiäishohtoisia hexejä ja pientä valkohopeaa glitteriä kirkkaalla pohjalla. Tämä oli toinen epäonnekas kaveri joka oli päässyt matkalla hajoamaan, onneksi toinen versio tuli perille täysin kunnossa.

Lights Of Emerald City oli pakko saada siksikin, kun mun Minnie Style on neliötöntä mallia - nyt mullakin on virallisesti neliölakka. :)

Jamaican Out & Atlantis

China Glazelta synttäritilaukseen pääsivät Jamaican Out & Atlantis. Mulla on ollut tuollainen vihreäpohjaisen hologlitterin paikka auki, joten tuo on mahtava lakka täyttämään sen. Ja koralli-oranssi-kulta-hömpötyksiä nyt ei voi olla liikaa, eihän?

Ja vielä vähän siirtokuvia mahtui eBay-tilauksen budjettiin mukaan, joten otin jonkin random-siirtokuva-arkin, jossa ei saanut itse päättää mitä kuvioita sai. 



Rusettifanaatikolle nappivalinta. :) Mä pahoin pelkään, että nää on semmoisia itseleikattavia siirtokuvia, mutta ehkä mä selviän näiden kanssa.

Tämmöisiä tänään, mitäs tykkäsitte mun hankinnoista? Toivottavasti mun teksti ei oo ihan sekavaa, nimittäin oikolukiessani mietin, että mitä ihmettä mä oon kirjoitellut. Jotenkin pää aivan jumissa, enkä pysty nyt ajattelemaan selkeästi korjatakseni ajatuksia. :)

18 kommenttia:

  1. Pakolliset ihanat lakat ja kiva blogi -löpinät, jne... Asiaan: Aivan randomisti haluan kiittää siitä, että tekstisi on ihan loistavan eläväistä ja murresanojakin tietty on, mutta kirjotusvirheet loistavat poissaolollaan! Mahtavaa! Tää voin olla vaan minä, mut mulla vie jotenkin heti maun jos on kirjotusvirheitä muutamakin livahtanu tekstiin :D Sulla niitä ei tunnu olevan, kiitos siitä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, mukava kuulla! :) Yritän kyllä kirjoittaa mahdollisimman virheetöntä tekstiä, mutta välillä huomaa, että kaikenlaista sitä onkin lipsahtanut mukaan. ;D

      Poista
  2. Haluisin nähä swatceja(ko) näistä lakoista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koitan laittaa mahdollisimman pian kynsille tai tikuille esille. :)

      Poista
  3. Mäkin hankin tuon Sun Kissedin ihan vähän aikaa sit ja tykkään paljon! Laitoin sitä itseasiassa heti varpaankynsiin ja ne on nyt aika kivan pirteät. :) Mulle tuli tänään postissa myös yksi holographic, Infra Red ja se on kyllä ihana. Mulla on ollut aiemmin kolme tuon kokoelman lakkaa, mutta pari myin pois kun olivat niin samanlaisia kuin muut holoni. Mutta tuo kunnon pinkki holo sopii hienosti kokoelmaani, enkä siitä luovu! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli yllättävän peittävä tuo Sun-Kissed, luulin sitä ihan luiruksi kun keltaiset on usein vähä hankalia. ;D Joo, ei oo kyllä hirveän uniikkeja värejä nuo kokoelman lakat. :o

      Poista
  4. Sun-Kissed on niin ihana!

    VastaaPoista
  5. Mäkin voisin kotiuttaa nuo kaikki neljä OPIa! Ihania namnamnamnammmm.

    VastaaPoista
  6. mulla on kans toi cg: get outta my space ja mä kyl oikeestaan petyin siihen. tai sitte mulla oli vaan liian suuret odotukset

    VastaaPoista
  7. Noi siirtokuvat ei oo sellaisia itse leikattavia, tai ainakaan mun oma vastaava arkki ei ollut :)

    Iiiihania ostoksia. Mitens tuo Señorita Rose-Alita, onko kovinkin lähelle China Glazen Strawberry Fields

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä hyvä, ei mulla koskaan oo itelläni niitä leikattavia ollutkaan, mutta oon kuullu pelotteluja niistä. ;D Pullot otin käteen ja vertasin niin ainakin SF:ssä on isompaa tuo shimmer ja se on punaisempi kuin SRA. :) Eli ei ainakaan dupeja!

      Poista

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)