torstai 27. kesäkuuta 2013

No onkos tullut syksy? -hankintoja

Pitkästä aikaa ostospostausta. :) Näytän ensin tämän sekalaisen ja vähän pirteämmän värisen seurakunnan, mitä on tullut hankittua.

Pretty Lilac, Phazers On Stunninh, Hot Green & Hot Orange

Wild & Mildin Pretty Lilac on äidin ostama, ajattelen tätä semmoisena maalauspalkkiona kun ostatutin tän äidillä maalausurakan aikaan. Nätti vaaleanlila, jossa on runsaasti sinertävää shimmeriä. Kiekolle laitettaessa vaikutti aika ohuelta, hmm.

Misan Phazers On Stunnin on vihertävän ruskea duochrome, jossa on myös jännänä erikoisuutena hopeaa shimmeriä. Ostin lakan Facebookin Kynsikoristekirppikseltä, tuolla ryhmässä on myös kynsilakkoja runsain mitoin, vaikka nimestä voisikin ajatella siellä myytävän pelkkiä koristeita. 

Orlyn linerit hankin eBaysta, väreissä Hot Green ja Hot Orange. Kamera sekos noista ihan kokonaan, ne on kyllä niiin kirkkaita tapauksia ja vesipohjaisia, kuten muutkin Orlyn linerit. :)

Oon ylläolevien ostojen lisäksi ollu ale-haukkana lähiaikoina ja kytistellyt tarjouslakkoja kaupoissakin. Nyt kun on kesä, niin luonnollisestihan alessa ovat olleet viime syksyn ja talven sävyt, joten nyt on vähän synkempiä hankintoja tullut tehtyä. 

I Have a Herring Problem, I Don't Give a Rotterdam, German-Icure By OPI, I Brake For Manicures

I Have a Herring Problem ja I Don't Give a Rotterdam löytyivät Huuto.netistä. Oon himiöiny noita vähän salaa, mutta kuitenkin ajatellut, että ne on väärää sävyä mulle. En oo vieläkään päättänyt onko ne ihan mun sävyä, mutta pitää kokeilla kynsille niin tietää paremmin.

German-Icure By OPI löytyi Stockmann Beautyn alelaarista, tätä lakkaa oon kuolaillu kuvissa ihan riittämiin. Ruskeat on olleet aina vähän niin ja näin, mutta mun värimaku kynsilakoissa on laajentunu ihan eksponentiaalisesti viimeisen vuoden aikana. Nykyään menee kaikki värit, vaikka kaikki värien eri sävyt ei vielä ihan uppoakkaan tai sovi mulle.

I Brake For Manicures on Liisan blogista itseasiassa jo ajat sitten voitettu osa arvontapalkintoa, en tiedä miten tää on jääny näyttämättä blogin puolella, hupsista.

Every Month Is Oktoberfest & The World Is Not Enough
Tänään hain Stockmann Beautyn alelaarista vielä pari mieltä kaihertamaan jäänyttä yksilöä. Every Month Is Oktoberfest on tumma luumulila, duochrometyyppinen lakka. Tää on kanssa vähän mietityttänyt, mutta nyt oli pakko se vihdoin ostaa. The World Is Not Enough on myöskin duochrome, joka on tuollaista glassflecked-tyyppistä koostumusta. Jännä lakka, en oo vielä ehtinyt kiekottaa. Tänään vielä ajattelin vähän tikutella näitä.

Miltäs näyttää hankinnat, onko loppupuoli liian synkkää tähän vuodenaikaan? ;D

14 kommenttia:

  1. Tuosta kasasta löytyi omia suosikkeja myös, eli omaan makuun ei yhtikäs liian synkkää! =) Nuo Instant Artist-lakat on olleet ihan mielettömän kivoja käyttää, tosin noita sävyjä ei itsellä ole. Ja kuvia katsellessa vaan ihmettelen, että miksi ei!? :D

    VastaaPoista
  2. Kaikki nuo lakat.. ihania :)

    VastaaPoista
  3. Ihania nuo kaikki... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! :) Vaikka vähän syksyisää onkin.

      Poista
  4. Sulla kun on paljo noita Wild & Mildin lakkoja niin onko ne pysyny sulla hyvin kynsissä? Kun mulla on yks vaan ja se pysyy tosi huonosti kynsissä :o Laitan aina aluslakkaa, sitten sitä lakkaa pari kerrosta kun se on hieman ohutta ja sitte vielä päällyslakkaa, mutta SILTI ei mee kun päivä tai kaks ja se alkaa lohkeilla ihan sikana ja sit se pitääkin ottaa jo pois :c

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, mä oon huono sanomaan kynsilakkojen kestävyyteen mitään, kun vaihdan yleensä lakat päivittäin. :/ Valitan.

      Poista
  5. Muhun iski varsinkin nuo kaikki OPIt! :) Oon lukenut jostain (taisi olla Sinikilpikonnan blogista), että tuo Every Month Is Oktoberfest sopisi hyvin Orlyn Fowl Playn alle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa hyvältä, mä aattelin koklata tuota EMIO:ta Fantasy Firen alle! :) Se tuli mulle heti mieleen kun kiekotin ton.

      Poista
  6. Oiijj! Ihania ostoksia! :) Nuo Orlyn Hot Green & Hot Orange on kyllä minun mieleen! (:

    VastaaPoista
  7. Minä vaan...30.6.2013 klo 20.55

    Itse ostin tuon wild&mildin pretty lilacin tällä viikolla ja on todellakin ohut. Ja levittämisen kanssa kannattaa olla tarkkana, jää helposti semmoisia läpikuultavampia kohtia. Ihanan värinen kuitenkin, oon miettiny että vois joskus käyttää jonkilaiseen ranskisvariaatioon (jahka kynnet ehtii taas kasvaa, tällä hetkellä kaikki kynnet oon niin lyhyitä ku vaan mahollista).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oih, saa nähdä mitä sen kanssa keksii jos ei oo kokonaan peittävä. Olikohan se sitten ihan topperiksi tarkoitettukin, vai onko vain huonoa koostumusta, hmm.

      Poista

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)