tiistai 31. tammikuuta 2012

Some Like It Haute

"Glitteroksennuskynsiä" kammoavat voitte suoraan hypätä postauksen yli, tässä ei ole teille mitään mieluisaa. :)

Ja taas mustan laatikon tonkimista! Nyt ollaan menty laatikon kanssa jo alle 20 lakan, huh! :D Ehkei tämä niin mahdoton projekti olekkaan, vaikka mulle on kyllä sinne tulossa lisää lakkoja, khöm.. No pitemmittä puheitta, tälläkertaa esittelyyn China Glazen Some Like It Haute, joka on Eye Candy 3D-Glitter -kokoelmasta, joka on siis inspiroitunut Marilynistä. ;)

Varjossa
Yksi niistä lakoista, joiden ostoa mietin hetken, kun pohdin että tarvitsenko. No en tiedä tarvitseeko kynsilakkoja varsinaisesti ikinä, mutta jos tiedätte mitä meinaan, siis että tuleeko käytettyä. ;D Lakka on mustanharmaa glitter, jossa hologrammiglittereitä seassa. Koostumukseltaan normaalien glitterien paksuista ja kaksi kerrosta riitti hyvin peittämään.

Suorassa auringonpaisteessa
Ihana saada taas suoraa aurinkoa näihin swatcheihin, lähinnä siksi että nuo hologrammiglitterit näyttää ihanalle auringossa. En kyllä saanut ihan täysin vangittua sitä näihin kuviin, mutta saatte nyt käsitystä kuitenkin. ;D

Varjossa
Levittyvyys oli tässä lakassa aika nappi, en siistinyt ollenkaan alareunaa (vaikka tarkemmin näitä kuvia tiiraillessa olisi ehkä parin kynnen kohdalla ollut syytä) joka helpotti lakkausprosessia suuresti. Nämä tämän sarjan glitterit ovat mainiota koostumukseltaan, peittävät hyvin, levittyvät hyvin ja kuivuvat super nopeasti. En voisi tykätä enempää. Vaikka mä oon kokoajan sanonut, etten tarvi niitä kahta viimeistä lakkaa tästä sarjasta (Blonde Bombshelliä ja Material Girliä) niin varmaan kuitenkin seuraavaan tilaukseen ne sujautan, ihan vaan koska hyvälaatuisia glittereitä ei voi olla liikaa, jos glittereistä sattuu tykkäämään.

Suorassa auringonpaisteessa

Mitä mieltä olette SLIH:sta (hyi mikä koukero) ? Minusta tämä on aikasta ihana, vaikka tämä sävy ei kyllä hirveästi yleensä innosta. Oon tainnu aiemminki mainita, mutta lisätkää mihin tahansa väriseen lakkaan ihanaa glitteriä ja mä oon ihan innoissani. ;D

32 kommenttia:

  1. Näyttää kyllä sellaiselta lakalta, joka mun on varmaan pakko hankkia jossain vaiheessa. :D Tykkään yleensäkin tosi paljon tuonsävyisistä lakoista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen os tämän sävyisistä yhtään tykkää! :)

      Poista
  2. En ole omille kynsille ehtinyt vielä testata vaikka sen muutama viikko sitten sainkin, mutta pullon perusteella (ja näkemieni swatchien) pistäisin viime vuonna julkaistujen lakkojen top kymppiin ihan epäröimättä. Todella kaunis lakka :)

    VastaaPoista
  3. Aattelin tilata tosta kokoelmasta Marry A Millionairen, Love Marilyn ja Material Girlin mutta nyt tuokin houkuttaa! :s

    VastaaPoista
  4. Sä tarvitset Material Girlin! eikö me tästä jo keskusteltu aika monesti :D

    VastaaPoista
  5. Vau noi hologrammiglitterit <3 Me likes!
    Ja asiasta kolmanteen: oot joskus tainnut näyttää kuvalla, että kuinka lakkaat kynnet, mutta mua kiinnostais myös video siitä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanos muuta! :) Ja juu, mulla on ollu aikeissakin tehdä videoa siitä. ;D

      Poista
  6. Hahhhaa.Mäkin haluun ton lakan.Muuten ootko huomannu ennen sulle ei tulla tähän boxxiin yhtään viestii ja nyt tulee hirveesti.<333♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih. ;D En nyt ymmärrä mitä meinaat tuolla kommenttijutulla. ;D

      Poista
  7. Voisikko tehdä tuton siittä miten www.nailsupplies.us sivustolta tilataan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olis tarkoituksena tehdä juu, mutta mulla on ihan hirveä lista kaikkea to do-listalla, joten katsotaan katsotaan. :)

      Poista
  8. Ei kyllä mua oikeen sytkäytä, syynä varmaankin se, että rakastan kirkkaita värejä! :) Mutta aina ei voi tykätä ja onneksi ollaan kaikki erilaisia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama homma, kirkkaat on parhaita. ;D Ja joo eihän sitä voi olettaa että kaikki kaikkia rakastaisi. ;D

      Poista
  9. Mulla on varmaan kohta puolet lakkalaatikosta glittereitä. D: Ei niistä vaan voi olla tykkäämättä. (;

    VastaaPoista
  10. Ihanan väristä :) En yleensä tykkää pelkistä tummista lakoista mutta tämä on ihana :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, minäkin yleensä enemmän kirkkaiden värien ystävä. ;D

      Poista
  11. Ihana lakka, mutta mietin että tarvitsenko tätä kun vaikuttaa aika samanlaiselta kun joulukokoelman Tinsel Town (aivan ihana sekin!).. :/ Loreleis Tiara on jo, mutta luulen että seuraavaan tilaukseen sisällytän vielä pari lakkaa tästä kokoelmasta.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on molemmat, mutta ei ne kyllä ole liian samanlaisia tai siis että mielestäni ihan hyvin voi molemmat omistaa. 8] Toisessa kuitenkin hopeaa ja harmaata ja toinen mustapohjainen hologlitterillä.

      Poista
  12. Uih, tilasin juuri tuon lakan ja näyttää juuri niin ihanalta, kuin muistelinkin! Ihanan erikoinen glitterilakka. Nyt harmittaa vain, etten tilannut kokoelmasta muita lakkoja... nooh, pitänee laittaa listalle seuraavaa tilausta varten. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä kokoelma oli kyllä helmi, vaikka ensin ajattelin että tylsää, minulla on jo liikaa glittereitä enkä tarvi tästä mitään. ;D

      Poista
  13. Näyttää ihan samalta kuin IsaDoran "Black Galaxy" :) Mulla on se enkä oikein tykännyt :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Googlettelin swatcheja ja näyttäis että IsaDorassa ois lähinnä hologrammipölyä, siis semmoista pientä glitteriä, kun tässä tämä on sellaista karkeaa ja isohkoa. Mutta eihän kaikki kaikista tykkää toki. ;D

      Poista
  14. No onhan tää ihana :') Tosi blingbling ;) Apua, miks mä tykkään tän lakan varjokuvist enemmän ku auringonvalokuvist ? Mitäköhä mulle on tapahtunu, varmaa talven syytä.. Vähemmästäkii täs kylmyydes jäätyy aivot ja kaikki :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, mä en tiedä kummassako näyttää kivemmalta, kiva lakka enivei. ;D

      Poista

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)