sunnuntai 5. joulukuuta 2010

Muistutuksia!

Heippppahei!

Oon edelleen täällä Kuopiossa ja palailen vasta huomenissa. Ehdin aiemmin ihan kivasti ajastaakkin teille noita postauksia niin oon vähä niinkun pitäny lomaa täältä blogistakin samalla, jaksaa sitten taas keskittyä tähänkin. :)

Oli mulla ihan asiaakin, nimittäin mulla olis nyt 3 tärkeää juttua, joista tahdon muistuttaa!

1. Muistakaa vielä viimeiset osallistumiset arvontaan! Arvonta päättyy huomenna 6.12 klo 12! Kipin kapin siis osallistumaan! :)

2. Vielä ehdit laittaa minulle kuvaustoiveita! Toteuttelen noita kuvausjuttuja sitten kun ehdin, mutta ehdotuksia ehdit laittaa vielä 7.12 klo 18 asti! :)

3. Bella Nailsin alekoodi  799639 on voimassa vielä 9.12 asti! :} Sillä saatte 10 % alea tilauksestanne. Esittelypostaus Bella Nailsista löytyy täältä.

^^ Koitan mahdollisimman nopsaan arpoa voittajat jne. mutta antakaa armoa jos en pysy ihan suunnitellussa aikataulussa. :) Mulla on uusia ostoksiakin esiteltävänä ja viikon lakkamerkki-postaus tehtävänä kasaantuvien opiskeluhommien lisäksi, mutta koitetaan nyt ehtiä kaikki.

PsPs. Huomatkaa toki aiemmin julkaistut postaukset alla :]

2 kommenttia:

  1. amei o seu blog!!Estou te seguindo!!!
    depois dá uma passadinha no meu!!!
    http://apaixonadasporkonad.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Adriele: Thanks a lot! :) I'm not sure if I got everything U said right but I will visit your blog now. :)

    VastaaPoista

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)