tiistai 19. lokakuuta 2010

Pientä hiljaisuutta

Ootte varmaan huomannut, että postaustahti on hiljentynyt ja siihen on kaksi isoa syytä: ensinnäkin mulla on ensi viikolla tulossa pari aika isoa tenttiä joihin koitan lukea kiireellä kirjat saatuani ja toinen syy on se, että nää sateiset päivät saa mut masentuneeksi kun en saa kuvattua kynsiä semmoisina kuin haluaisin. Toki onneksi luonnonvalo on luonnonvalo riippumatta siitä onko aurinkoa havaittavissa vai ei, mutta kuitenkin.


(kuva täältä)

Uusia lukijoita on blogiini kanssa löytänyt kiihtyvällä tahdilla, mikä on tosi kiva juttu. Lukijana sitä ei ehkä ymmärrä, että bloggaaja ei tiedä miten paljon postauksia luetaan tai tykätäänkö niistä, mutta kommentit ja lisääntyvät lukijamäärät (ja miksei toki Statcounterin tilastotkin) kertovat sen konkreettisesti, että blogia luetaan. :]

Niin ja että saisin samaan postaukseen ängettyä mahdollisimman monta asiaa niin ottaisin seuraavaksi käsittelyyn tuon oikealla pyörineen kyselyn tulokset:

Mistä aihepiireistä toivot postauksia Sonnelaan?

Kynsistä/kynsilakoista
  56 (74%)
Lifestyle-tyyliset postaukset (päivän tapahtumia)
  15 (20%)
Ruokajuttuja
  13 (17%)
Höpinää
  9 (12%)
Mielipidetekstejä
  11 (14%)
Tyylipostauksia (vaatteita, asusteita..)
  26 (34%)
Kosmetiikka
  31 (41%)
Muuta, mitä?
  1 (1%)

Halusin nostaa tuolta 3 eniten toivottua: kynsilakat/kynnet, tyylipostaukset ja kosmetiikan. Oon oikeastaan tosi onnellinen, että suurinosa vastas noin, koska näähän ne on ollu ne mun pääpainot blogille jo pidemmän aikaa.

Oon tosi huono esittelemään päivän asujani koska tuntuu, että näytän niissä aina kamalalta, mutta mikäpä estää mua esittelemästä asioita vähän pienemmässä mittakaavassa, kuten just asusteita ja pieniä juttuja millä tykkään kuorruttaa asujani?

Kosmetiikan suhteen oon ollu aika laiska nyt viimeaikoina, vaikka tokihan sitäkin tulee hankittua. Katsellaan, josko osaisin taas ryhtyä tekemään arvosteluja niistäkin. :]

(toim.huom. muistin juuri, että unohdin tehdä eilen teille sen viikon kynsilakka-postauksen! Korjaan asian heti tänään. :] )

2 kommenttia:

  1. Mä en oo täällä vähään aikaan käynyt ja näköjään ainakin google-lukijoiden määrä on noussut sulla aika paljon. :O

    VastaaPoista
  2. Velma: Juu niin on noussut! :)

    VastaaPoista

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)