torstai 21. lokakuuta 2010

Dotsdotsdots

Oon vähän iloisena täällä kun oon nyt useasti törmäilly netissä siihen, että joku listaa minun blogini lempiblogikseen, uskomatonta! Paljon kiitos kaikille teille ihanille lukijoille ja kommentoijille, pääasiassa teitä varten tätä blogiahan minä kirjoittelenkin, vaikka tietysti myös itselleni. :) Tämä on vähä niinku semmonen julkinen päiväkirja, josta minun on helppo tarkistaa esim. milloin jotakin tapahtui ja tottakai jakaa näitä lakkauksia teidän kanssanne.

Ajattelin tähän samaan selitys-syssyyn julkaista uudet kynnet. Alkuperäinen idea muuttui hieman kun en jaksanut ruveta konadoimaan, mutta toteutan sen alkup. ideani tässä kunhan ehdin. :]


Tällaista perushuttua taas, mutta nyt ei vaan aika riitä millään mihinkään monimutkaisiin ja uusiin juttuihin.


Käytetyt lakat yllä, eli Cesarsin Ridgefilleriä, Modelsin Mystic Mauve, pilkut Wild and Crazyn Bellie Upilla ja päällä China Glazen Fast Forward.

Kynsinauhoilla tietysti Konadin Cuticle Oil.
Tuosta päällyslakkana käyttämästäni Chinan Fast Forwardista vielä sananen.


Mulla ei _koskaan_ ole pikakuivattavien lakkojen yhteydessä tapahtunut kynsilakkojen rullaantumista suihkussa, mutta Chinan FF näköjään onnistui siinä, kuten ylläolevasta kuvasta näkyy.

Meinasin jo luovuttaa koko pikakuivattavan suhteen ja pistää samantien tilaukseen Cesarsin kuivattavat lakat, mutta onneksi annoin sille toisen tilaisuuden. En tiedä mitä ensimmäisellä kerralla sähläsin, mutta rullaantumisia ei ole enää tuon kerran jälkeen tään lakan kanssa tapahtunut ja onneksi näin. Ajattelinkin, että jotain on vialla kun tyypit käyttävät kys. kuivattavaa onnistuneesti manikyyreissään ja minulla se vain ruttaantuu suihkussa. :D

Noh mutta, vielä blogin ideaan eli kynsiin palatakseni mietiskelin tuossa äsken, että pyytäisin teiltä nyt toiveita kynsiin liittyen.

Millaisia kynsiä haluaisitte nähdä tulevaisuudessa? Toiveissa olisi tehdä jokin kynsituto, onko teillä jokin kynsien lakkaukseen  liittyvä tekniikka, jota ette osaa ja kaipaisitte apua? Tai muuten vaan haluaisitte nähdä jotain? Kertokaa! :)

9 kommenttia:

  1. Haluaisin paljon sellasia lakkauksia, jotka ovat todella yksinkertaisia ja helppo tehdä itselleen, mutta ne olisivat kumminkin hienoja. Haluaisin myös nähdä paljon erilaisia ranskiksia. :--)

    VastaaPoista
  2. Haluaisin nähdä jotain käsin tehtyä ja vaativan näköistä :D

    VastaaPoista
  3. Kaikki kelpaa, mutta jos osaat/jaksat tehdä niin marmorointi tuto ois tosi kiva! =)

    VastaaPoista
  4. Anonyymi & BlahBlahPrincess & Sara-et-Annika: Koitan ottaa toiveitanne huomioon tulevaisuudessa!

    Lisää toiveita saa lähettää. :]

    VastaaPoista
  5. Hieno lakkaus!! Tää ei kauheasti liity nyt tähän: mutta oon saanut yhden sellasen two-way nail art pen&brushin ja se ei nyt sitten aukea sieltä toisesta päästä?? Joko olen huono ja avuton tai sitten se on viallinen. Olisiko kuitenkin sinulla jotain vinkkiä miten sen saisi auki??

    VastaaPoista
  6. Pinja: Kiitos! Kummastako päästä? Ylemmästä kynäpäästä vai alemmasta sivellinpäästä? Kynäpää pitäis avautua ihan vaan vetämällä korkkia ylöspäin, ei tarvi kiertää edes korkkia tms. Alempi sivellinpää jos on jumissa, niin pihdeillä kannattaa koittaa avata. :)

    VastaaPoista
  7. Vesimarmorointi! =D Ite en oo ikinä onnistunut siinä!

    VastaaPoista
  8. Suvi: No siinä haastetta minullekkin, oon vain 1 kerran onnistunu siinä. ;D

    VastaaPoista
  9. Noni, sit tutoa äkkiä kehiin :D mä oon tasan kerran saanut kynnelle jotain ja sekin oli aika järkyttävää :D

    VastaaPoista

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)