sunnuntai 11. heinäkuuta 2010

Tarpeellista tavaraa

Otsikko on Stephen Kingin kirjan nimestä, siitä en ota mitään kunniaa.

Eli eilisestä kynsilakkapohdinnasta viisastuneena päätin käydä hakemassa sen tutun turvallisen ja ennenkaikkea edullisen Wild and Crazyn valkoisen Montanan kynsien tippejä varten.


Hintaa oli 2,95e ja nyt varmaan tuutte näkemään mulla enemmän ranskisvariaatioitakin kun on kunnon lakka joilla niitä väkertää.

Samalla reissulla päätin hoitaa muutkin mieltäni painaneet hankinnat varastoon (etten joudu uusiksi hairahtamaan heräteostoksiin ostaessani muka vain yhden asian) eli ostin kulmakarvavärin


9,50e ja Citarista.

Sitten pakko näyttää nääkin koska näiden tarkoitus ei oo pelkästää se ilmeisin


Noita EuroShopperin 55centin pumpulipuikkojen laatikkojahan käytän siis kynsilakkojen järjestämiseen sängynaluslaatikkoon!

Ja nuo meikkipohjavälineet piti ostaa jo kauan aikaa sitten. Molemmat Citarista ja Matte Mousse tais olla sen 12,90 ja Stay Matte oli 6,50e.

Tuli sitä sitten käytyä Gina Tricotissakin ja oonpas tyytyväinen


Ensinnäkin, kerrankin hieno muovipussi GT:ltä! Oonki kyllästyny siihen perus mustavalkoiseen tai naisenkuvaiseen ja oon tainnu aiheesta muutamille tutuille joskus kunnolla avautuakkin. :D

Toiseksi, oon tyytyväinen ostoksiini, jotka nekään ei toisaalta aivan täysin heräteostoksia ollu


Rusetti 1,90 e. Oon ettiny lisää tollasia joilla saan kaikki hiukset kiinni tonne taakse, kun niitä on tosi huonosti myynnissä just semmosia joita etsin.

Sitten ois tää hame


GT:stä tääkin ja ~10 e makso alennuksien jälkeen.


Ignoratkaa räjähtäneet epäjärjestyksessä olevat kaapit. Sivulta se on tommonen rypytetty ja vyötäröllä tommoset jännät lokerot, kuvasta näkyy paremmin. Tuossa on jopa taskut, ihanaa! Siinä on yks syy miksen suosinut ennen hameita, ku niissä ei aina oo taskuja, mutta nykyään oon yhä enemmän ruvennu käyttämään!

Eli siis kaikenkaikkiaan tarpeellista tavaraa! Oon oppinu nykyää hillitsemään etten osta ihan kaikkea joka näyttää kivalle vaan ostan vaan ne joille luulen tulevan käyttöä. :]

Mitä pidätte hameesta? Minä tykkään. :x

2 kommenttia:

  1. Soma hame, käy hoikalle (ei negatiivisessa mielessä) vartalolle tosi kauniisti :).

    Haluaisin joskus itsekin kokeilla hameita jotka nousevat todella ylös (ei nyt ihan rintoihin asti kuitenkaan), mutta sitä ennen pitäisi tehdä jotain tälle pienelle pelastusrenkaalle ;D.

    VastaaPoista
  2. Panda: No minä en tosiaan oo hoikka, joten tuollaiset hameet sopii siksikin kun ne ei tuo sitä "pelastusrengasta" esiin! ;D Kannattaa siis ehdottomasti kokeilla. :]

    VastaaPoista

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)