sunnuntai 4. heinäkuuta 2010

Koristeluvälineitä

Just tossa asioidessani karkkikaupassa (lue: hipelöidessäni kynsilakkalaatikkoa) tajusin, etten esitelly itselleni hankkimiani kaksipäisiä koristelulinereitä ollenkaan! Tässä ne siis on.



Glittereitä oonki kaivannu monissa eri väreissä, koska oon liikaa juurtunu hopeaglitteriin, kultaa en osaa jotenki käyttää koska mun korut on melkein aina hopeita ja kultaiset kynnet näyttäis hassulle tai ainakin itseäni häiritsee kullan ja hopean sekoittaminen suuresti. Siksi jotkut laukut tuntuu jäävän myös käyttämättä kun niissä on kultayksityiskohdat.

Olettekos te enemmän kulta- vai hopeaihmisiä? Miksi? Sopiiko se mielestänne ihonneväriin tms. vai pidättekö jommastakummasta vain enemmän?

ps. oon miettiny tehdä taas postausta mun kaikista lakoista kun niit on tullu hurjasti lisää sitten viime kokoelmapostauksen. Mua kiinnostaiskin tietää, tahdotteo nähdä lakat pulloissa vai kynsikiekolle sudittuna?

2 kommenttia:

  1. Mistä ostit koristelulakat :)?

    Kynsilakkapullot ovat kivempia, mutta kiekkokuva olisi vain plussa jos saisit nekin numeroitua että mitä on missäkin kynsikiekossa ;).

    Olen enemmän kultaihminen, hiusteni ja pisamien ansiosta. Koruissa taas en tykkää yhtään kullasta vaan hopea vie voiton :D. Sormukset hopeisina mutta kynsissä kultaa mielummin ;).

    VastaaPoista
  2. Panda: eBaystahan noita löytää. :] Mulla kanssa pisamia, mutta tämänhetkinen hiusväri jotenkin suosisi enemmän hopeaa. ;D Tai en tiedä, jotenkin hopea kolahtaa vaan enemmän. :]

    VastaaPoista

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)