maanantai 31. toukokuuta 2010

Anteeksi anteeksi

Oon vähä poissaillu blogin puolelta ku on ollu niin paljo kaikkea enkä oo viihtyny oikeein koneella, mutta lupaan palailla huomenissa kysymyspostausvastauksien kanssa!

Vielä ehdit siis KYSYÄ jos on mielessä kysymys, teen postauksen huomenna illalla sitten! :]

Tähän postauksen loppuun haluan esitellä teille pari juttua.


Takki, jolla oli hintaa 19,95 alennuksen jälkeen. Tuo kaulassa oleva huivi oli myös samassa paketissa, hintaa tais olla 2,95e.


Enkä tietenkää saanu järkevää kokonaiskuvaa tosta, mutta eiköhän tosta ny saa käsityksen millainen takki kyseessä.

Oon myös koittanu esitellä ainaki sata kertaa mun uudet pidennykset, mutta en oo ikinä muistanu ottaa niistä kuvaa, mutta tässä ne nyt on.


Nyt lähden tiskaamaan.. Tiedän, mun ajankohdat tiskaukselle on vähintäänkin kummalliset, varsinkin kun huomenna herätys 8 ja tänään pitäs vielä lukea pääsykoeaineistoakin.. Noh, mä oonki aina ollu tämmönen yökukkuja. :]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)