keskiviikko 3. maaliskuuta 2010

Pst!

Teenkin tilauksen Oriflamelle vasta illalla, joten vielä voitte tilata! Lue lisää täältä! Tilaisuus kannattaa käyttää hyväksi, koska minä (ainakaan) en joka kuukausi anna mahdollisuutta tilata kauttani!

Muutamia esimerkkejä mitä minä olen tälläjaksolla tilaamassa:


Vihaatteko sitä, kun silmämeikkikynää saa hangata että lähtee väriä? Niin minäkin. Siksi ostan yllä olevan Visions V*:n silmämeikkikynän (3,90€) sillä omaan saman kynän jo varmaan kolmessa eri värissä ja rakastan niiden laatua! Näitä on siis saatavilla tosi monessa värissä, kaikissa kaksi päätä! Levittyy tosi hyvin ja helppo teroittaa ja väriä lähtee hyvin!



Ylläolevat kasvovoiteet 5,90e/kpl. Ylempänä oleva sisältää pähkinää ja olen täysin hullaantunut pähkinävoiteisiin, sitä tuoksua ei voita mikään! Alla mustikka-laventeli. Minulla on tuota mustikka-laventeli kasvovettä ja voi pojat mikä tuoksu!


Cherry-mocha käsivoide, 3,90€. Juuri olen saamassa loppuun valkosuklaakäsivoidetta ja tilalle piti saada vähintään yhtä herkullinen kirsikka-mokka! ;} Ostin tuohon kylkeen vielä samantuoksuisen saippuapalan (1,90e).

Näiden lisäksi mukaan lähti vielä kynsilakkaa (yllättäen), vartalovoidetta, sivellintä..

Joko innostuit tilaamaan? Selaa täältä, tilaa minulta blogisonnela@gmail.com ja lue lisätiedot täältä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)