tiistai 1. syyskuuta 2009

Pahoitteluni hiljaiselostani

Saatte nyt kuvattoman postauksen, sillä ajattelin, että se on parempi kuin ei postausta ollenkaan, vaikka onhan se vähän tylsä.. Koitan etsiä edes googlesta jotain aiheeseen mallaavaa. Kameraa kun minulla ei ole täällä kotonakotona vaan se on kämpillä Vaasassa.

Tämä muutto opettaa monia asioita, mm. pärjäämään ilman lukuisia ylellisyyksiä, tänään olen mm. oppinut miten rakentaa puhumislaite kun kuulokemikrofonijuttu jäi kämpille, olen oppinut, että aina ei voi omistaa nättejä kynsiä (kynsilakat kämpillä), meikittömänäkin voi elää (KAIKKI meikit kämpillä), Timpan (isäpuoleni) voi saada luopumaan alakerran tv:n katselun etuoikeudesta minulle BigBrotherin katsomiseen (digiboxi kämpillä) ja mikä tärkeintä, olen oppinut käyttämään luovuuttani etsiessäni teille sopivia kuvia postaukseen, jee!

Eniveis, anteeksi että olen taas poissaillut, mutta edellisviikonloppu ja tämän viikon alku on ollut yhtä hullunmyllä muuton kannalta, koulun nyt ei niinkään, mitä nyt hulluja lukujärjestyksiä ja kurssivalintoja on joutunut pohtimaan.. Päivät on ollu sellasta tahtia, että aamusta n. klo viiteen oon ollu poissa ja joskus sen jälkeen palaillu kotiin ja ollu hirvittävästi hommaa muuton ja koulupapereiden yms yms kanssa, siitä postaustauko. (Ei, en yritä etuoikeuttaa postauslakkoilua, yritän vaan vakuuttaa teille, etten ole suinkaan hylännyt teitä, hieman vain ollut poissa..)

Myös viikonlopun-alkuviikon sairastelu on hidastanut tahtia, en edelleenkään kyllä terve ole (olenko ollutkaan koskaan..?)

Mutta nyt alkaa jo kovasti helpottaa. Tälläviikolla ei sellaista pakollistapakollista juttua ole, mutta torstaina mennään tutustumaan paikalliselle kuntosalille ja sitä en tahdo missata.


Käytiin tänään Melinan kanssa ostamassa hieman lisää tavaraa kämpille, kyllä siellä alkaa suurinpiirtein kaikkea ollakkin jo. Peilejä ja säilytyskoreja vielä aion hommailla.

Huomenna olen menossa heti aamusta asunnolle ja pistän sen noin suunnilleen kondikseen, whee! Sanna lupasi tulla mukaan seuraksi.

Vielä siis olen punkkaillut täällä kotona, kun netti ei vielä asunnolla toimi, sähkö sentään jo onneksi. Olen erittäin vihaisena josseivät ne jo pian sitä nettiä sinne kytke, minä sentään maksan jo heti 1. pvästä lähtien siitä maksua ja tahdon sen myös luvattuna päivänä saada! Vaikkakin myönnetään, että tämä viivyttely oli arvattavissa...



Viivyttelystä puheenollen, menee hermo, kun itse pitäisi kaikki hoitaa heti samantien, mutta sitten muut tahot eivät hoida omia osuuksiaan heti! Esim. KELAlle piti olla liitteet hyvissä ajoin, mutta itse he eivät tunnu pitävän kiirettä hakemuksieni käsittelyn kanssa.. Sama yliopistolla, kursseille pitää olla ilmoittautuneena n. vko sen jälkeen kun on koko yliopistorakennukseen edes astuttu jalallakaan, mutta sitten osaan kursseista joihin voisin heti ilmoittautua niin ei sitten voikkaan ilmoittautua, voi elämä!

Nyt lopetan angstauksen ja painun pian pehkuihin!

Mutta minulla on teille vielä yksi pieni pyyntö..

Blogini on hyvin hiljainen lukijamäärältään, joten tahtoisin yhä kehittää sitä ja parhaiten se onnistuu kun kerrotte mielipiteitänne. Niinpä alan koota tuonne oikealle listaa siitä, mitä juuri TE haluaisitte elämästäni/koulustani/harrastuksistani/mistä tahansa lukea! Kaikki toiveet tullaan ottamaan huomioon ja vähänkin järkevät toiveet tullaan 100% toteuttamaan!

Jos siis tahdot, että teen postauksen jostakin aiheesta, ihan mistä tahansa, niin kirjoita ehdotuksesi kommenttikenttään, kiitos!

ps. Oikealla pyöri jonkun aikaa kysely lempiväreistä, tulokset olivat seuraavat:

Suosituimmat lempivärit top 3
1. Musta (8 ääntä)
2. Vihreä (6 ääntä)
3. Lila (4 ääntä)

Musta ei yllättänyt, vihreä kylläkin, en ole nimittäin koskaan kuullut kenenkään sanovan lempivärikseen vihreää! Hienoa, että lukijaporukkani suosii värejä, vaikkakin keltainen-väri jäi kokonaan ilman äänisaldoa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)