maanantai 24. elokuuta 2009

Haaveita vain

Minä tahdon...

..päästä shoppailureissulle Ikeaan


..päästä shoppailureissulle johonkin isoon Suomen kaupunkiin, kuten Helsinkiin, Tampereelle, Kuopioon tai vaikka Turkuun.
..vaatehuoneen! Mutta vasta sitten sinne viralliseen omaan taloon joskus vuosien päähän(vuokra-asunnossa on turha sellaisesta haaveilla). (Myönnetään, Sinkkuelämää-leffan Carrien upealla, valkoisella, isolla vaatehuoneella ei ole mitään tekemistä haaveeni kanssa)



..kissan! Minulla on ihan järjetön kissa-vauvakuume, aina kun näen jossain kissan niin tulen ihan hulluksi ja tahdon napata sen välittömästi mukaani. Olisittepa nähneet minut Roopen ja niiden mökillä kun siellä oli se Olive-kissa, meinasin rutistaa sen kuoliaaksi! Kuitenkin nykyinen elämäntilanteeni (=opiskelijarahatilanne ja vuokraisäntä joka ei salli asuntoon kissoja) pakottaa minut luopumaan haaveesta toistaiseksi. Olen kuitenkin ottanut selvää, että ihan muutaman sadan metrin päässä tulevasta asunnostani sijaitsee Kissatalo! Siellä tulen varmasti vierailemaan.



Minä toivon..

..että olisi paljon rahaa, jotta voisi mennä sinne jonnekkin shoppailemaan (lottovoitto olisi mukava)
..että muutto olisi pian (ohitse) ja pääsisi sisustamaan omaa kotia
..että pääsisin pian muuttamaan Roopen kanssa yhteen


..että yliopisto-opiskelu olisi mukavaa, enkä jännittäisi tai panikoisi turhia
..että saisin uusia ystäviä ja tuttavuuksia, jotta voisin unohtaa ne vanhat hairahdukset joista olen jo (toivottavasti!) päässyt eroon
..että olisin parempi piirtäjä niin voisin taiteilla joskus jotain omiin kynsiini
..että koti-ikävä ei heti yllätä kun olen muuttanut
..että ystäväni ja läheiseni eivät aivan tyystin hylkää minua vaikka muutankin vähän kauemmas, tosin Melinaa+kumppaneita ja tätiä+kumppaneita + Soutejahan minä muutankin lähemmäs!

Viimeinen vaatimaton toiveeni on, että..

..tästä loppuvuodesta tulisi kaikista aurinkoisin, iloisin ja tapahtumarikkain ikinä! :]

1 kommentti:

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)