maanantai 24. syyskuuta 2012

Flormaria mä metsästän ja 80-90-luvun verkkatakki kynsillä

Mä en vaan voi saada sitä mielleyhtymää pois. :D Takki mikä takki. Näissä ei mitään sen kummempaa kuin yhdistelin käyttämättömiä Flormareita ja mustaa.


Käytin näissä:

China Glaze - Liquid Leather
Flormar - U02
Flormar - U22

Alla Liquid Leather, pinkki-kultainen duochrome onpi U02 ja tuo kultainen glassflecked on U22. Näissä varsinkin mustan päälle kerrostettuna kyllä tuo duochrome näkyy kivasti, katsokaa vaikka tuota pinkin raidan vasenta reunaa kun se vaihtaa hienosti kultaiseen. :)

Nämä Flormarin duochromet on vaan niin hienoja, joten edelleen kaipaisin diileriä, joka voisi mulle diilata seuraavat kynsilakat Flormarilta:

- U01
- U03
- U06
- U08
- U10
- U12
- U19
- U30
- U31
- U32
- U33

^^ Laita sähköpostia (blogisonnela@gmail.com) jos sinulla on näitä vähän käytettyinä tai voisit käydä ostamassa mulle uutena niin katsotaan saataisko kaupat tehtyä. :) Anttilan kalliita hintoja en ole näistä kyllä valmis maksamaan, mutta jos joku sais mulle max 3 €/kpl hintaan (+ postikulut tietty jotka maksan myös) niin olen kiinnostunut. Tosiaan myöskin ostaisin useamman kuin yhden Flormarin kerralla samalta myyjältä, kun maxipostit kasvattaa yhden lakan hintaa ihan kiitettävästi. :/ Meniköhän nyt tarpeeksi epäselväksi. ;D No kuitenkin, ottakaa yhteyttä sähköpostiin jos teillä mahdollisuus diilailla, niin katsellaan sitten.

Huomenna postauksessa sitten eka Models Ownin Mirrorball-lakka kynsillä! ;)

21 kommenttia:

  1. Uuuuu mirrorball postaus :-----)!

    VastaaPoista
  2. Verkkatakki :D Hienot on kyllä!

    VastaaPoista
  3. Kyllä mä ton väristä verkkatakkia voisin käyttää! :D Hienot on! :)

    VastaaPoista
  4. Flormarin yksittäiset lakat ei oo yleensä menny maksipostina, ainakaan mitä mulle on lähetetty tai mitä oon niitä itse lähettänyt.. :)
    Täältä löytyy nyt vain U2, U15 ja U24.. Ihania kaikki, kuivuvat vaan vähän hitaasti. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, mä en oo kyllä mitannu niitten paksuutta, mutta eikös ne oo jo hyvin pakattuina yksittäin kuitenki niin paksuja ettei mee alle 3 cm? :o En tiedä kyl, mutta mulla tullu aina makseina ne ja paksuuden takia just. :I

      Poista
  5. wAU, TYKSIN KOVASTI VÄREISTÄ TÄSSÄ !

    VastaaPoista
  6. Ihania nuo Flormarin duochromet!

    VastaaPoista
  7. hahah, nauroin otsikolle :D:D on kyllä ihaaaanat kynnet jälleenkerran :D

    VastaaPoista
  8. Kivat kynnet kyllä on

    VastaaPoista
  9. Söpöt ;)
    Jesh, Mirrorballia tiedossa! (:

    VastaaPoista
  10. tee joku fimo tuto ;) Nätit kynnet :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voisin tehdäkkin. ;D En ookkaan kyl aikoihin käyttäny fimoja.

      Poista
  11. Harvinaisen nätti verkkatakki! ;) hei, mitä tykkäät tosta liquild teatterista, osa kehuu maasta taivaisiin ja osa ei tykkää yhtään :o tarvisin uuden perusmustan.. ainiin, onko sulla kokemusta NailTekiltä tilaamisesta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Liquid Leather on ihan kiva, ei kyllä maailman paras mutta hyvä perus musta. :) Peittää hyvin, mutta tuppaa sotkemaan kynsinauhat helposti jos vie liian lähelle. Ei oo kokemusta tuolta tilaamisesta.

      Poista

Asialliset kommentit ovat aina tervetulleita! :)